Tulosta liike

Aallokossa, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolissa tukevasti, kädet reisillä. Aseta halutessasi hernepussi tai käsine pään päälle.

Liikeselostus

Keinahtele puolelta toiselle. Siirry keinahtelun avulla tuolissa eteen- ja taaksepäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti koko liikkeen ajan.
Kokeile, pysyykö hernepussi tai käsine pääsi päällä keinahdusten aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa kylkilihaksia, parantaa alaselän liikkuvuutta sekä harjoittaa tasapainoa. Harjoitus vaikuttaa mm. kävelyn joustavuuteen ja rytmikkyyteen.

Välineet

Tuoli ja hernepussi tai käsine

Aallokossa, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolissa tukevasti, kädet reisillä. Aseta halutessasi hernepussi tai käsine pään päälle.

Liikeselostus

Keinahtele puolelta toiselle. Siirry keinahtelun avulla tuolissa eteen- ja taaksepäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti koko liikkeen ajan.
Kokeile, pysyykö hernepussi tai käsine pääsi päällä keinahdusten aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa kylkilihaksia, parantaa alaselän liikkuvuutta sekä harjoittaa tasapainoa. Harjoitus vaikuttaa mm. kävelyn joustavuuteen ja rytmikkyyteen.

Välineet

Tuoli ja hernepussi tai käsine

Takaisin hakuun