Siirry sisältöön
Takaisin hakuun Tulosta liike

Aivotreeni: Jalat ja kädet

Alkuasento

Seisten tai istuen ryhdikkäässä asennossa.

Liikeselostus

Vie jalkoja eteen ja taakse vuorotahtiin. Vie samanaikaisesti käsiä sivulta vaakatasosta ylös yhteen.

Aloita rauhallisesti. Kun alkaa sujua, nopeuta tahtia.

Perustelut liikkeelle

Harjoitus kohentaa sekä liikkumiskykyä että aivojen vireyttä. Aivotreeni edistää aivojen hyvinvointia, virkistää muistia ja parantaa keskittymiskykyä.

044

Aivotreeni: Jalat ja kädet

Alkuasento

Seisten tai istuen ryhdikkäässä asennossa.

Liikeselostus

Vie jalkoja eteen ja taakse vuorotahtiin. Vie samanaikaisesti käsiä sivulta vaakatasosta ylös yhteen.

Aloita rauhallisesti. Kun alkaa sujua, nopeuta tahtia.

Perustelut liikkeelle

Harjoitus kohentaa sekä liikkumiskykyä että aivojen vireyttä. Aivotreeni edistää aivojen hyvinvointia, virkistää muistia ja parantaa keskittymiskykyä.

044

Takaisin hakuun