Siirry sisältöön
Takaisin hakuun Tulosta liike

Aivotreeni: Ristikosketus

Alkuasento

Seisten tai istuen ryhdikkäässä asennossa.

Liikeselostus

Kosketa toisella kädellä vastakkaiseen polveen ja toisella vastakkaiseen olkapäähän. Vaihda käsien paikkaa.

Aloita rauhallisesti. Kun alkaa sujua, nopeuta tahtia.

Perustelut liikkeelle

Harjoitus kohentaa sekä liikkumiskykyä että aivojen vireyttä. Aivotreeni edistää aivojen hyvinvointia, virkistää muistia ja parantaa keskittymiskykyä.

038

Aivotreeni: Ristikosketus

Alkuasento

Seisten tai istuen ryhdikkäässä asennossa.

Liikeselostus

Kosketa toisella kädellä vastakkaiseen polveen ja toisella vastakkaiseen olkapäähän. Vaihda käsien paikkaa.

Aloita rauhallisesti. Kun alkaa sujua, nopeuta tahtia.

Perustelut liikkeelle

Harjoitus kohentaa sekä liikkumiskykyä että aivojen vireyttä. Aivotreeni edistää aivojen hyvinvointia, virkistää muistia ja parantaa keskittymiskykyä.

038

Takaisin hakuun