Tulosta liike

Askel eteen, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantionlevyisessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Ota oikealla jalalla reilu askel eteen ja ponnista takaisin ylös. Tee sama vasemmalla jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorana ja ukkovarvas sekä polvi samassa suunnassa liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisi- ja pakaralihaksia. Polvien ja pakaralihasten ojennusvoimaa tarvitaan esimerkiksi tuolilta ylösnousussa ja porraskävelyssä. Edelleen painonsiirrot helpottavat kävelyä ja kääntymistä.

Askel eteen, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantionlevyisessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Ota oikealla jalalla reilu askel eteen ja ponnista takaisin ylös. Tee sama vasemmalla jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorana ja ukkovarvas sekä polvi samassa suunnassa liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisi- ja pakaralihaksia. Polvien ja pakaralihasten ojennusvoimaa tarvitaan esimerkiksi tuolilta ylösnousussa ja porraskävelyssä. Edelleen painonsiirrot helpottavat kävelyä ja kääntymistä.

Takaisin hakuun