Tulosta liike

Askeltaen, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa askelman edessä. Ota tarvittaessa tukea rollaattorista tai viereisestä tangosta.

Liikeselostus

Nosta toinen jalka edessä olevan askelmalle. Pidä hetki ja laske jalka alas. Toista muutamia kertoja. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja alaraajojen lihasvoimaa.

Välineet

Askelma

Askeltaen, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa askelman edessä. Ota tarvittaessa tukea rollaattorista tai viereisestä tangosta.

Liikeselostus

Nosta toinen jalka edessä olevan askelmalle. Pidä hetki ja laske jalka alas. Toista muutamia kertoja. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja alaraajojen lihasvoimaa.

Välineet

Askelma

Takaisin hakuun