Tulosta liike

Askeltaen, keskitaso

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa askelman edessä. Ota tarvittaessa tukea viereisestä tangosta.

Liikeselostus

Nosta jalka askelmalle ja ponnista askelmalle seisomaan. Tuo toinen jalka viereen ja ojenna vartalo suoraksi. Laskeudu rauhallisesti ja hallitusti takaisin alas. Tee muutamia toistoja ja tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja seisoma-asentoon pääsemistä. Liike myös vahvistaa jalkojen lihaksia.

Välineet

Askelma

Askeltaen, keskitaso

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa askelman edessä. Ota tarvittaessa tukea viereisestä tangosta.

Liikeselostus

Nosta jalka askelmalle ja ponnista askelmalle seisomaan. Tuo toinen jalka viereen ja ojenna vartalo suoraksi. Laskeudu rauhallisesti ja hallitusti takaisin alas. Tee muutamia toistoja ja tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja seisoma-asentoon pääsemistä. Liike myös vahvistaa jalkojen lihaksia.

Välineet

Askelma

Takaisin hakuun