Tulosta liike

Erikseen ja yhteen, helppo

Alkuasento

Istu ryhdikkäässä asennossa ja pidä tarvittaessa käsillä kiinni tuolin reunoista. Voit myös pitää käsiä lanteilla.

Liikeselostus

Ojenna jalat eteen – aukaise jalat – tuo jalat yhteen – aukaise jalat – tuo jalat yhteen ja laske alas. Tee muutamia sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä hyvässä ryhdissä liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa alavatsan ja jalkojen lihaksia, mikä tekee kävelyn varmemmaksi.

Välineet

Tuoli

Erikseen ja yhteen, helppo

Alkuasento

Istu ryhdikkäässä asennossa ja pidä tarvittaessa käsillä kiinni tuolin reunoista. Voit myös pitää käsiä lanteilla.

Liikeselostus

Ojenna jalat eteen – aukaise jalat – tuo jalat yhteen – aukaise jalat – tuo jalat yhteen ja laske alas. Tee muutamia sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä hyvässä ryhdissä liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa alavatsan ja jalkojen lihaksia, mikä tekee kävelyn varmemmaksi.

Välineet

Tuoli

Takaisin hakuun