Tulosta liike

Flamingo maaten, keskitaso

Alkuasento

Asetu päinmakuulle ja ota kiinni venytettävän jalan nilkasta. Otsa lepää toiseen käteen.

Liikeselostus

Vedä kantapäätä kohti pakaraa. Pidä venytys noin 30 sekuntia ja tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä venytettävä jalka samassa linjassa suorana olevan jalan kanssa.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa etureiden lihaskireyksiä. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

Flamingo maaten, keskitaso

Alkuasento

Asetu päinmakuulle ja ota kiinni venytettävän jalan nilkasta. Otsa lepää toiseen käteen.

Liikeselostus

Vedä kantapäätä kohti pakaraa. Pidä venytys noin 30 sekuntia ja tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä venytettävä jalka samassa linjassa suorana olevan jalan kanssa.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa etureiden lihaskireyksiä. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

Takaisin hakuun