Siirry sisältöön
Tulosta liike

Heiluri eteen-taakse, keskitaso

Alkuasento

Seiso perusasennossa kädet lanteilla tai tuolista kevyesti kiinnipitäen.

Liikeselostus

Nosta jalka koukussa eteen ja heilauta rentona taakse. Tee jalan rentoja heilautuksia edestä taakse muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo mahdollisimman suorana liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa keskivartalon hallintaa ja lisää lantion liikkuvuutta. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tuoli

89a2_607.jpg

Heiluri eteen-taakse, keskitaso

Alkuasento

Seiso perusasennossa kädet lanteilla tai tuolista kevyesti kiinnipitäen.

Liikeselostus

Nosta jalka koukussa eteen ja heilauta rentona taakse. Tee jalan rentoja heilautuksia edestä taakse muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo mahdollisimman suorana liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa keskivartalon hallintaa ja lisää lantion liikkuvuutta. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tuoli

89a2_607.jpg

Takaisin hakuun