Siirry sisältöön
Tulosta liike

Heiluri eteen – taakse ulkona

Alkuasento

Seiso perusasennossa kädet lanteilla tai penkin selkänojasta kevyesti kiinni pitäen.

Liikeselostus

Nosta jalka koukussa eteen ja heilauta rentona taakse. Tee jalan rentoja heilautuksia edestä taakse muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo mahdollisimman suorana liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa keskivartalon hallintaa ja lisää lantion liikkuvuutta. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tarvittaessa tuki penkin selkänojasta.

IMG_1827x.jpg

Heiluri eteen – taakse ulkona

Alkuasento

Seiso perusasennossa kädet lanteilla tai penkin selkänojasta kevyesti kiinni pitäen.

Liikeselostus

Nosta jalka koukussa eteen ja heilauta rentona taakse. Tee jalan rentoja heilautuksia edestä taakse muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä vartalo mahdollisimman suorana liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa keskivartalon hallintaa ja lisää lantion liikkuvuutta. Liike harjoittaa myös tasapainoa.

Välineet

Tarvittaessa tuki penkin selkänojasta.

IMG_1827x.jpg

Takaisin hakuun