Siirry sisältöön
Tulosta liike

Hyvää huomenta ulkona

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä pienessä haara-asennossa. Lantio nojaa seinään tai pylvääseen. Aseta kädet ristiin hartioille.

Liikeselostus

Kallista ylävartaloa eteenpäin lähes 90 asteen kulmaan. Ojenna vartalo suoraksi ylös. Lantio pysyy koko ajan kiinni tuessa. Tee kallistuksia ja ojennuksia rauhallisesti useita toistoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorassa koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa selän ja reiden takaosan lihaksia, mikä auttaa ryhdin säilyttämisessä.

Välineet

Tuki esimerkiksi puusta tai pylväästä.

IMG_2590x.jpg

Hyvää huomenta ulkona

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä pienessä haara-asennossa. Lantio nojaa seinään tai pylvääseen. Aseta kädet ristiin hartioille.

Liikeselostus

Kallista ylävartaloa eteenpäin lähes 90 asteen kulmaan. Ojenna vartalo suoraksi ylös. Lantio pysyy koko ajan kiinni tuessa. Tee kallistuksia ja ojennuksia rauhallisesti useita toistoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorassa koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa selän ja reiden takaosan lihaksia, mikä auttaa ryhdin säilyttämisessä.

Välineet

Tuki esimerkiksi puusta tai pylväästä.

IMG_2590x.jpg

Takaisin hakuun