Tulosta liike

Ilmansuuntaliike, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä ja ota tarvittaessa tukea.

Liikeselostus

Ota askel oikealla jalalla siirtäen paino eteen ja tuo jalka takaisin viereen. Samoin askel sivulle ja takaisin viereen, askel taakse ja takaisin viereen. Tee liikesarja ripeästi 5 kertaa. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Painonsiirto jalalta toiselle helpottaa kävelyä ja kääntymistä. Nopea askeleen ottaminen auttaa pysymään pystyssä horjahdustilanteissa.

Ilmansuuntaliike, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä ja ota tarvittaessa tukea.

Liikeselostus

Ota askel oikealla jalalla siirtäen paino eteen ja tuo jalka takaisin viereen. Samoin askel sivulle ja takaisin viereen, askel taakse ja takaisin viereen. Tee liikesarja ripeästi 5 kertaa. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Painonsiirto jalalta toiselle helpottaa kävelyä ja kääntymistä. Nopea askeleen ottaminen auttaa pysymään pystyssä horjahdustilanteissa.

Takaisin hakuun