Tulosta liike

Isonna tunnelia, helppo

Alkuasento

Istu tuolilla tukevasti jalkapohjat alustalla ja kuminauha nilkoissa.

Liikeselostus

Ojenna polvet ja loitonna jalkoja irti toisistaan rauhallisesti. Kuminauha vastustaa loitonnusta. Palauta jarruttaen lähtöasentoon.

Suorituksessa huomioitavaa

Istu tuolin perällä niin, että reisi on kiinni tuolissa. Säilytä hyvä ylävartalon ryhti.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia, mikä helpottaa kävelyä ja liukkailla liikkumista.

Välineet

Tuoli, kuminauha

Isonna tunnelia, helppo

Alkuasento

Istu tuolilla tukevasti jalkapohjat alustalla ja kuminauha nilkoissa.

Liikeselostus

Ojenna polvet ja loitonna jalkoja irti toisistaan rauhallisesti. Kuminauha vastustaa loitonnusta. Palauta jarruttaen lähtöasentoon.

Suorituksessa huomioitavaa

Istu tuolin perällä niin, että reisi on kiinni tuolissa. Säilytä hyvä ylävartalon ryhti.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia, mikä helpottaa kävelyä ja liukkailla liikkumista.

Välineet

Tuoli, kuminauha

Takaisin hakuun