Siirry sisältöön
Tulosta liike

Isonna tunnelia, keskitaso

Alkuasento

Seiso haara-asennossa tuolin takana, käsituki tarvittaessa tuolin selkänojasta. Laita kuminauha nilkkojen ympärille (jalat ja kuminauha muodostavat tunnelin).

Liikeselostus

Ota askel toisella jalalla sivulle leveään haara-asentoon. Palauta jalka hitaasti jarrutellen alkuasentoon. Ota sivuaskeleita vuorotellen molemmilla jaloilla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ylävartalon ryhti koko liikkeen ajan. Pidä polvet hieman koukussa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja helpottaa liukkailla liikkumista.

Välineet

Kuminauha

31b8_75b.jpg

Isonna tunnelia, keskitaso

Alkuasento

Seiso haara-asennossa tuolin takana, käsituki tarvittaessa tuolin selkänojasta. Laita kuminauha nilkkojen ympärille (jalat ja kuminauha muodostavat tunnelin).

Liikeselostus

Ota askel toisella jalalla sivulle leveään haara-asentoon. Palauta jalka hitaasti jarrutellen alkuasentoon. Ota sivuaskeleita vuorotellen molemmilla jaloilla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ylävartalon ryhti koko liikkeen ajan. Pidä polvet hieman koukussa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja helpottaa liukkailla liikkumista.

Välineet

Kuminauha

31b8_75b.jpg

Takaisin hakuun