Siirry sisältöön
Tulosta liike

Isonna tunnelia, vaativa

Alkuasento

Seiso haara-asennossa. Laita kuminauha nilkkojen ympärille (jalat ja kuminauha muodostavat tunnelin).

Liikeselostus

Ota askel toisella jalalla sivulle leveään haara-asentoon. Palauta jarruttaen hitaasti lähtöasentoon. Tee liike rytmisesti useita kertoja samalla jalalla ja tee sen jälkeen sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ylävartalon ryhti koko liikkeen ajan. Pidä polvet hieman koukussa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja helpottaa liukkailla liikkumista.

Välineet

Kuminauha

a19e_75c.jpg

Isonna tunnelia, vaativa

Alkuasento

Seiso haara-asennossa. Laita kuminauha nilkkojen ympärille (jalat ja kuminauha muodostavat tunnelin).

Liikeselostus

Ota askel toisella jalalla sivulle leveään haara-asentoon. Palauta jarruttaen hitaasti lähtöasentoon. Tee liike rytmisesti useita kertoja samalla jalalla ja tee sen jälkeen sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ylävartalon ryhti koko liikkeen ajan. Pidä polvet hieman koukussa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja helpottaa liukkailla liikkumista.

Välineet

Kuminauha

a19e_75c.jpg

Takaisin hakuun