Siirry sisältöön
Tulosta liike

Itään ja länteen ulkona

Alkuasento

Seiso jalat vierekkäin selkä suorassa ja ota tukea penkin selkänojasta.

Liikeselostus

Nosta jalkaa suorana sivulle niin korkealle kuin se luonnollisesti nousee. Pidä hetki ja laske rauhallisesti alas. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorassa liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja reiden loitontajia. Sivusuuntaan askeleiden ottaminen helpottuu, mistä on apua äkkitilanteissa, kuten horjahtaessa.

Välineet

Tuki penkin selkänojasta.

IMG_1989x.jpg

Itään ja länteen ulkona

Alkuasento

Seiso jalat vierekkäin selkä suorassa ja ota tukea penkin selkänojasta.

Liikeselostus

Nosta jalkaa suorana sivulle niin korkealle kuin se luonnollisesti nousee. Pidä hetki ja laske rauhallisesti alas. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä suorassa liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa pakaralihaksia ja reiden loitontajia. Sivusuuntaan askeleiden ottaminen helpottuu, mistä on apua äkkitilanteissa, kuten horjahtaessa.

Välineet

Tuki penkin selkänojasta.

IMG_1989x.jpg

Takaisin hakuun