Tulosta liike

Jalan avaus, helppo

Alkuasento

Istu pallon päällä selkä suorassa ja keskivartalo tiukkana, jalat tukevasti alustalla. Ota tarvittaessa tukea pallon sivuilta.

Liikeselostus

Vie toinen jalka sivulle ja tuo takaisin alkuasentoon. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti kokoajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalka- ja pakaralihaksia sekä parantaa lonkkanivelten liikkuvuutta. Pukeutuminen ja peseytyminen helpottuvat. Lisäksi liike parantaa lonkankoukistajien ja keskivartalon lihasvoimaa.

Välineet

Heiluva puolipalloistuin

Jalan avaus, helppo

Alkuasento

Istu pallon päällä selkä suorassa ja keskivartalo tiukkana, jalat tukevasti alustalla. Ota tarvittaessa tukea pallon sivuilta.

Liikeselostus

Vie toinen jalka sivulle ja tuo takaisin alkuasentoon. Tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti kokoajan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalka- ja pakaralihaksia sekä parantaa lonkkanivelten liikkuvuutta. Pukeutuminen ja peseytyminen helpottuvat. Lisäksi liike parantaa lonkankoukistajien ja keskivartalon lihasvoimaa.

Välineet

Heiluva puolipalloistuin

Takaisin hakuun