Siirry sisältöön
Tulosta liike

Kallistuksia lattialla, keskitaso

Alkuasento

Istu lattialla haara-asennossa.

Liikeselostus

Ojenna itsesi hyvään ryhtiin ja taivuta vartaloa rauhallisesti eteenpäin vuorotellen keskelle ja jalkojen päälle. Ojentaudu ja ravistele jalkoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Vältä jalkojen kiertymistä sisäänpäin.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa lihaskireyksiä reiden sisäosasta. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

ed1d_638b.jpg

Kallistuksia lattialla, keskitaso

Alkuasento

Istu lattialla haara-asennossa.

Liikeselostus

Ojenna itsesi hyvään ryhtiin ja taivuta vartaloa rauhallisesti eteenpäin vuorotellen keskelle ja jalkojen päälle. Ojentaudu ja ravistele jalkoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Vältä jalkojen kiertymistä sisäänpäin.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa lihaskireyksiä reiden sisäosasta. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

ed1d_638b.jpg

Takaisin hakuun