Siirry sisältöön
Tulosta liike

Kantapaukutukset ja varvasnaputukset

Alkuasento

Istu tuolilla kädet vapaana vartalon vierellä.

Liikeselostus

Ojenna polvet suoraksi. Koukista ja ojenna nilkkoja vikkelään vuorotahtiin. Voit koukistaa ja ojentaa nilkkoja sekä yhtä aikaa että erikseen.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee nilkkojen liikkeet tehokkaasti loppuun asti koukistaen ja ojentaen. Voit myös rytmittää liikettä hyräillen.

Perustelut liikkeelle

Liike lisää nilkkojen liikettä ja voimaa sekä parantaa jalkojen verenkiertoa.

Välineet

Tuoli

A 413x.jpg

Kantapaukutukset ja varvasnaputukset

Alkuasento

Istu tuolilla kädet vapaana vartalon vierellä.

Liikeselostus

Ojenna polvet suoraksi. Koukista ja ojenna nilkkoja vikkelään vuorotahtiin. Voit koukistaa ja ojentaa nilkkoja sekä yhtä aikaa että erikseen.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee nilkkojen liikkeet tehokkaasti loppuun asti koukistaen ja ojentaen. Voit myös rytmittää liikettä hyräillen.

Perustelut liikkeelle

Liike lisää nilkkojen liikettä ja voimaa sekä parantaa jalkojen verenkiertoa.

Välineet

Tuoli

A 413x.jpg

Takaisin hakuun