Siirry sisältöön
Takaisin hakuun Tulosta liike

Askeltaen kynnyksen yli

Alkuasento

Asetu seisomaan merkkinauhan, korokkeen tai kynnyksen taakse.

Liikeselostus

Ota vasemmalla jalalla askel merkkinauhan tai kynnyksen yli. Ota oikea jalka viereen. Askella takaisin taakse. Toista muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Painonsiirto jalalta toiselle harjoittaa tasapainoa ja helpottaa kävelyä, pienten esteittein (matonreuna tai kynnys) ylittämistä ja kääntymistä.

Välineet

Merkkinauha , koroke, kynnys ym.

673f20359.jpg

Askeltaen kynnyksen yli

Alkuasento

Asetu seisomaan merkkinauhan, korokkeen tai kynnyksen taakse.

Liikeselostus

Ota vasemmalla jalalla askel merkkinauhan tai kynnyksen yli. Ota oikea jalka viereen. Askella takaisin taakse. Toista muutamia kertoja ja vaihda jalkaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Painonsiirto jalalta toiselle harjoittaa tasapainoa ja helpottaa kävelyä, pienten esteittein (matonreuna tai kynnys) ylittämistä ja kääntymistä.

Välineet

Merkkinauha , koroke, kynnys ym.

673f20359.jpg

Takaisin hakuun