Tulosta liike

Kevyesti punnertaen, helppo

Alkuasento

Asetu lattialle konttausasentoon. Kädet ovat hartiatasolla vartalon vieressä siten, että kämmenet ovat auki ja sormet eteenpäin.

Liikeselostus

Punnerra lattiaa kohden koukistaen kyynärpäistä polvia kohti ja ojenna itsesi takaisin konttausasentoon. Kun koukistat kyynärpäistä, vie koko kyynärvarsi lattiaan. Tee useita punnerruksia, pidä tauko ja tee vielä uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Liike on sitä tehokkaampi, mitä enemmän nojaat painoa käsien päälle.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa käsi- ja rintalihaksia. Liike parantaa myös lavan seudun liikkuvuutta ja ryhtiä. Punnerrukset ovat tehokas ja turvallinen tapa kehittää ylävartalon voimaa.

Kevyesti punnertaen, helppo

Alkuasento

Asetu lattialle konttausasentoon. Kädet ovat hartiatasolla vartalon vieressä siten, että kämmenet ovat auki ja sormet eteenpäin.

Liikeselostus

Punnerra lattiaa kohden koukistaen kyynärpäistä polvia kohti ja ojenna itsesi takaisin konttausasentoon. Kun koukistat kyynärpäistä, vie koko kyynärvarsi lattiaan. Tee useita punnerruksia, pidä tauko ja tee vielä uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Liike on sitä tehokkaampi, mitä enemmän nojaat painoa käsien päälle.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa käsi- ja rintalihaksia. Liike parantaa myös lavan seudun liikkuvuutta ja ryhtiä. Punnerrukset ovat tehokas ja turvallinen tapa kehittää ylävartalon voimaa.

Takaisin hakuun