Tulosta liike

Kierto ja kohotus, vaativa

Alkuasento

Asetu selinmakuulle jalat kohti kattoa, polvet lievässä koukussa ja nilkat ristikkäin. Kädet ovat niskan takana.

Liikeselostus

Kohota ylävartaloa ristiin kiertäen niin, että vain lapaluut irtoavat alustasta. Kurkota kädellä vastakkaista polvea kohti. Voit myös pitää kädet niskan takana koko liikkeen ajan ja kurkottaa kyynärpäätä kohti vastakkaista polvea.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään niska-hartiaseutu rentona. Muista hengittää liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vinoja vatsalihaksia, mikä parantaa keskivartalon hallintaa.

Kierto ja kohotus, vaativa

Alkuasento

Asetu selinmakuulle jalat kohti kattoa, polvet lievässä koukussa ja nilkat ristikkäin. Kädet ovat niskan takana.

Liikeselostus

Kohota ylävartaloa ristiin kiertäen niin, että vain lapaluut irtoavat alustasta. Kurkota kädellä vastakkaista polvea kohti. Voit myös pitää kädet niskan takana koko liikkeen ajan ja kurkottaa kyynärpäätä kohti vastakkaista polvea.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään niska-hartiaseutu rentona. Muista hengittää liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vinoja vatsalihaksia, mikä parantaa keskivartalon hallintaa.

Takaisin hakuun