Siirry sisältöön
Tulosta liike

Korkkiruuvi seisten, helppo

Alkuasento

Seiso tuolin takana ja pidä kiinni selkänojasta.

Liikeselostus

Lähde askeltaen kiertämään alavartaloa vasemmalle. Pysy hetki ääriasennossa ja askella sitten takaisin alkuasentoon. Kierrä jalkoja sekä oikealle että vasemmalle.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä ylävartalo koko liikkeen ajan eteenpäin. Voit myös sulkea silmät, jolloin harjoitat myös tehokkaasti tasapainoa.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa ylävartalon liikkuvuutta sekä harjoittaa tasapainoa, esimerkiksi kääntymisissä tarvitaan hyvää tasapainoa.

Välineet

Selkänojallinen tuoli, pöytä ym.

42e620435.jpg

Korkkiruuvi seisten, helppo

Alkuasento

Seiso tuolin takana ja pidä kiinni selkänojasta.

Liikeselostus

Lähde askeltaen kiertämään alavartaloa vasemmalle. Pysy hetki ääriasennossa ja askella sitten takaisin alkuasentoon. Kierrä jalkoja sekä oikealle että vasemmalle.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä ylävartalo koko liikkeen ajan eteenpäin. Voit myös sulkea silmät, jolloin harjoitat myös tehokkaasti tasapainoa.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa ylävartalon liikkuvuutta sekä harjoittaa tasapainoa, esimerkiksi kääntymisissä tarvitaan hyvää tasapainoa.

Välineet

Selkänojallinen tuoli, pöytä ym.

42e620435.jpg

Takaisin hakuun