Siirry sisältöön
Tulosta liike

Kylki kaarelle

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kädet vartalon vieressä.

Liikeselostus

Nosta toinen käsi ylös ja venytä kylki pitkäksi kallistamalla ylävartaloa alhaalla olevan käden puolelle. Pidä venytys hetken aikaa ja venytä sen jälkeen toinen puoli.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri kallistamaan ylävartaloa suoraan sivulle. Anna hartioiden olla rentoina liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää kylkilihaksia, parantaa rintakehän liikkuvuutta ja vilkastuttaa verenkiertoa hartiaseudussa.

IMG_3694.jpg

Kylki kaarelle

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kädet vartalon vieressä.

Liikeselostus

Nosta toinen käsi ylös ja venytä kylki pitkäksi kallistamalla ylävartaloa alhaalla olevan käden puolelle. Pidä venytys hetken aikaa ja venytä sen jälkeen toinen puoli.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri kallistamaan ylävartaloa suoraan sivulle. Anna hartioiden olla rentoina liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää kylkilihaksia, parantaa rintakehän liikkuvuutta ja vilkastuttaa verenkiertoa hartiaseudussa.

IMG_3694.jpg

Takaisin hakuun