Siirry sisältöön
Tulosta liike

Kylkimyyryä, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä ja ota tarvittaessa tukea kaiteesta. Aseta lattialle kaksi tai useampia matalia esteitä.

Liikeselostus

Ota askel sivulle esteen yli ja nosta toinen jalka viereen. Nosta polvia reilusti liikkeen aikana. Jatka näin esteitten yli. Tee sama toiseen suuntaan.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Sivuaskelia tarvitaan mm. tuoliin istuutuessa ja ahtaissa paikoissa liikkuessasi.

Välineet

Kaide, puolapuut ym. ja nauha tai matalia esteitä

1dbd20376.jpg

Kylkimyyryä, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä ja ota tarvittaessa tukea kaiteesta. Aseta lattialle kaksi tai useampia matalia esteitä.

Liikeselostus

Ota askel sivulle esteen yli ja nosta toinen jalka viereen. Nosta polvia reilusti liikkeen aikana. Jatka näin esteitten yli. Tee sama toiseen suuntaan.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti liikkuvan jalan päälle.

Perustelut liikkeelle

Sivuaskelia tarvitaan mm. tuoliin istuutuessa ja ahtaissa paikoissa liikkuessasi.

Välineet

Kaide, puolapuut ym. ja nauha tai matalia esteitä

1dbd20376.jpg

Takaisin hakuun