Siirry sisältöön
Tulosta liike

Kylkimyyryä ulkona

Alkuasento

Seiso viivan vieressä hyvässä ryhdissä.

Liikeselostus

Ota askel sivulle viivan yli ja nosta toinen jalka viereen. Nosta polvia reilusti liikkeen aikana. Tee sama toiseen suuntaan. Jatka tällä tavalla ja liiku samalla hitaasti eteenpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti viivan toiselle puolelle.

Perustelut liikkeelle

Sivuaskelia tarvitaan mm. tuoliin istuutuessa ja ahtaissa paikoissa liikkuessa.

Välineet

Maahan piirretty viiva.

IMG_1930x.jpg

Kylkimyyryä ulkona

Alkuasento

Seiso viivan vieressä hyvässä ryhdissä.

Liikeselostus

Ota askel sivulle viivan yli ja nosta toinen jalka viereen. Nosta polvia reilusti liikkeen aikana. Tee sama toiseen suuntaan. Jatka tällä tavalla ja liiku samalla hitaasti eteenpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen ajan ryhti hyvänä ja vie paino aina reilusti viivan toiselle puolelle.

Perustelut liikkeelle

Sivuaskelia tarvitaan mm. tuoliin istuutuessa ja ahtaissa paikoissa liikkuessa.

Välineet

Maahan piirretty viiva.

IMG_1930x.jpg

Takaisin hakuun