Tulosta liike

Leuka kohti varpaita, keskitaso

Alkuasento

Istu lattialla jalat suorina vartalon edessä

Liikeselostus

Taivuta vartaloa eteenpäin ja kurkota sormilla kohti varpaita. Saavutettuasi hyvän venytyksen pidä siinä hetken aikaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä mahdollisimman suorana, niin saat venytyksen tuntumaan reiden takaosassa.

Perustelut liikkeelle

Liike vähentää lihaskireyksiä reiden takaosassa. Liike rentouttaa myös ristiselkää. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

Leuka kohti varpaita, keskitaso

Alkuasento

Istu lattialla jalat suorina vartalon edessä

Liikeselostus

Taivuta vartaloa eteenpäin ja kurkota sormilla kohti varpaita. Saavutettuasi hyvän venytyksen pidä siinä hetken aikaa.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä selkä mahdollisimman suorana, niin saat venytyksen tuntumaan reiden takaosassa.

Perustelut liikkeelle

Liike vähentää lihaskireyksiä reiden takaosassa. Liike rentouttaa myös ristiselkää. Säännöllinen venyttely pitää yllä liikkuvuutta nivelissä ja joustavuutta lihaksissa, jolloin kokonaisvaltainen liikkuminen on helpompaa.

Takaisin hakuun