Siirry sisältöön
Tulosta liike

Liikenteen ohjaus, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Toisen käden sormet ovat niskan takana kyynärpää korvan korkeudella ja toinen on suorana vartalon vieressä lattiaa kohti kurkottaen.

Liikeselostus

Vaihda käsien asentoa rytmikkäästi. Suorita vaihtoja 20 kertaa. Pidä tauko käsiä ravistellen ja rentouttaen. Toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee käsien vaihdot huolellisesti kiirehtimättä ja pidä selkä suorana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselän lihaksia, mikä pitää yllä hyvää pystyasentoa. Liike lisää myös olkanivelten ulkokiertoa, mikä helpottaa päivittäisistä toimista selviytymistä esimerkiksi hiusten kampaamista.

a549_573b.jpg

Liikenteen ohjaus, keskitaso

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Toisen käden sormet ovat niskan takana kyynärpää korvan korkeudella ja toinen on suorana vartalon vieressä lattiaa kohti kurkottaen.

Liikeselostus

Vaihda käsien asentoa rytmikkäästi. Suorita vaihtoja 20 kertaa. Pidä tauko käsiä ravistellen ja rentouttaen. Toista sarja uudelleen.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee käsien vaihdot huolellisesti kiirehtimättä ja pidä selkä suorana.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselän lihaksia, mikä pitää yllä hyvää pystyasentoa. Liike lisää myös olkanivelten ulkokiertoa, mikä helpottaa päivittäisistä toimista selviytymistä esimerkiksi hiusten kampaamista.

a549_573b.jpg

Takaisin hakuun