Tulosta liike

Liu’uta pitkäksi, helppo

Alkuasento

Käy selinmakuulle toinen jalka suorana ja toinen koukussa.

Liikeselostus

Venytä suorana oleva jalkaa ja samanpuoleista, pään yläpuolella olevaa kättä lattiaa pitkin. Rentouta hitaasti ja tee sama toisella puolella.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rauhallisesti venyttäen. Voit samalla painaa takaraivoa kevyesti alustaan, jolloin liike rentouttaa myös niskalihaksia.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää ja vetreyttää vartalon lihaksia ja vilkastuttaa verenkiertoa.

Liu’uta pitkäksi, helppo

Alkuasento

Käy selinmakuulle toinen jalka suorana ja toinen koukussa.

Liikeselostus

Venytä suorana oleva jalkaa ja samanpuoleista, pään yläpuolella olevaa kättä lattiaa pitkin. Rentouta hitaasti ja tee sama toisella puolella.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rauhallisesti venyttäen. Voit samalla painaa takaraivoa kevyesti alustaan, jolloin liike rentouttaa myös niskalihaksia.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää ja vetreyttää vartalon lihaksia ja vilkastuttaa verenkiertoa.

Takaisin hakuun