Tulosta liike

Loitonna ja lähennä, kuntosali

Alkuasento

Istuudu laitteeseen ja aseta jalat telineisiin. Valitse haluamasi harjoitus sinisellä ”vaihda” painikkeella. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla.

Liikeselostus

Jalkojen lähentäjien harjoitus: Harjoittele puristaen jaloilla vipuvarsia sisäänpäin. Nojaa selkä penkkiin. Jarruta paluuvaiheessa.
Jalkojen loitontajien harjoitus: Harjoittele työntäen jaloilla vipuvarsia ulospäin. Nojaa selkä penkkiin. Jarruta paluuvaiheessa.
Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta ”-” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:
1. Aseta kortti lukijaan ja valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalkojen ojentaja- ja lähentäjälihaksia.

Välineet

HUR:n adduction / abduction -laite.

Loitonna ja lähennä, kuntosali

Alkuasento

Istuudu laitteeseen ja aseta jalat telineisiin. Valitse haluamasi harjoitus sinisellä ”vaihda” painikkeella. Säädä vastus ”+/-” painikkeilla.

Liikeselostus

Jalkojen lähentäjien harjoitus: Harjoittele puristaen jaloilla vipuvarsia sisäänpäin. Nojaa selkä penkkiin. Jarruta paluuvaiheessa.
Jalkojen loitontajien harjoitus: Harjoittele työntäen jaloilla vipuvarsia ulospäin. Nojaa selkä penkkiin. Jarruta paluuvaiheessa.
Harjoituksen päätteeksi tyhjennä vastus laitteesta ”-” painikkeella.

Suorituksessa huomioitavaa

Kortilla harjoittelu:
1. Aseta kortti lukijaan ja valitse haluamasi harjoitus.
2. Harjoituksen päätteeksi seuraa näytön ohjeita tai poista kortti lukijasta.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa jalkojen ojentaja- ja lähentäjälihaksia.

Välineet

HUR:n adduction / abduction -laite.

Takaisin hakuun