Siirry sisältöön
Tulosta liike

Lonkat vetreiksi

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Ota askel eteenpäin ja työnnä lantiota eteen. Tunne venytys lonkan etupuolella. Pidä venytys hetken aikaa. tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään lantio edessä ja ylävartalo pystyssä liikkeen aikana. Jos venytys tuntuu vain taaemman jalan pohkeessa, irrota kantapäätä kevyesti alustalta.

Perustelut liikkeelle

Liike vähentää lonkankoukistajien lihaskireyksiä, mikä auttaa ylläpitämään ryhdikästä seisoma-asentoa ja helpottaa kävelyä.

IMG_4057.jpg

Lonkat vetreiksi

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Ota askel eteenpäin ja työnnä lantiota eteen. Tunne venytys lonkan etupuolella. Pidä venytys hetken aikaa. tee sama toisella jalalla.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään lantio edessä ja ylävartalo pystyssä liikkeen aikana. Jos venytys tuntuu vain taaemman jalan pohkeessa, irrota kantapäätä kevyesti alustalta.

Perustelut liikkeelle

Liike vähentää lonkankoukistajien lihaskireyksiä, mikä auttaa ylläpitämään ryhdikästä seisoma-asentoa ja helpottaa kävelyä.

IMG_4057.jpg

Takaisin hakuun