Siirry sisältöön
Tulosta liike

Mäkihyppy, vaativa

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä kyykyssä molemmat kädet suorana takana.

Liikeselostus

Ponnista jalat suoriksi päkiöiden varaan ja ojenna ylävartalo suoraksi vieden molemmat kädet suoraksi kohta kattoa. Laskeudu takaisin kyykkyyn mahdollisimman alas vieden molemmat kädet kauas taakse.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen aikana keskivartalo tiukkana ja kyykisty vain sen verran, kun tuntuu hyvältä. Voit vaihtoehtoisesti mennä syvempään kyykkyyn ja irrottaa jalat irti lattiasta ylöspäin ponnistettaessa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisilihasten voimaa ja parantaa tasapainoa. Ponnistusliike tehostaa reisilihasharjoitusta.

83bd_554c.jpg

Mäkihyppy, vaativa

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä kyykyssä molemmat kädet suorana takana.

Liikeselostus

Ponnista jalat suoriksi päkiöiden varaan ja ojenna ylävartalo suoraksi vieden molemmat kädet suoraksi kohta kattoa. Laskeudu takaisin kyykkyyn mahdollisimman alas vieden molemmat kädet kauas taakse.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä liikkeen aikana keskivartalo tiukkana ja kyykisty vain sen verran, kun tuntuu hyvältä. Voit vaihtoehtoisesti mennä syvempään kyykkyyn ja irrottaa jalat irti lattiasta ylöspäin ponnistettaessa.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisilihasten voimaa ja parantaa tasapainoa. Ponnistusliike tehostaa reisilihasharjoitusta.

83bd_554c.jpg

Takaisin hakuun