Tulosta liike

Marssia maaten, helppo

Alkuasento

Käy selinmakuulle polvet koukussa ja jalkapohjat maassa. Kädet vartalon vieressä. Laita tarvittaessa tyyny pään alle.

Liikeselostus

Vedä polvia koukussa vuoronperään vatsan päälle. Paina samalla ristiselkää alustaa vasten.

Suorituksessa huomioitavaa

Ristiselän painaminen alustaan ja vatsalihasten jännittäminen tehostaa harjoitusta.

Perustelut liikkeelle

Liike vilkastuttaa jalkojen verenkiertoa sekä vahvistaa vatsalihaksia ja lonkan koukistajia.

Marssia maaten, helppo

Alkuasento

Käy selinmakuulle polvet koukussa ja jalkapohjat maassa. Kädet vartalon vieressä. Laita tarvittaessa tyyny pään alle.

Liikeselostus

Vedä polvia koukussa vuoronperään vatsan päälle. Paina samalla ristiselkää alustaa vasten.

Suorituksessa huomioitavaa

Ristiselän painaminen alustaan ja vatsalihasten jännittäminen tehostaa harjoitusta.

Perustelut liikkeelle

Liike vilkastuttaa jalkojen verenkiertoa sekä vahvistaa vatsalihaksia ja lonkan koukistajia.

Takaisin hakuun