Siirry sisältöön
Tulosta liike

Matalalla ja korkealla, keskitaso

Alkuasento

Seiso yksin, parin tai ryhmän kanssa ryhdikkäänä, kädet vapaasti sivuilla.

Liikeselostus

Kävele reippain askelin paikalla tai eteenpäin liikkuen. Kävele kahdeksan askelta matalla askeltaen (=polvet hieman koukussa kuin alittaisit matalan oviaukon) ja kahdeksan askelta korkealla askeltaen (= varpailla kuin kurkistaisit korkean aidan yli). Voit myös kurkotella käsillä ylöspäin venyttäen kylkiä. Toista vuorotellen useita sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä rento niska-hartiaseutu kävelyn aikana

Perustelut liikkeelle

Liike lämmittää lihakset, nostaa sykettä sekä vilkastuttaa verenkiertoa koko kehossa. Liike vahvistaa jalkalihaksia ja parantaa kävelyn tasapainoa.

906e_142b.jpg

Matalalla ja korkealla, keskitaso

Alkuasento

Seiso yksin, parin tai ryhmän kanssa ryhdikkäänä, kädet vapaasti sivuilla.

Liikeselostus

Kävele reippain askelin paikalla tai eteenpäin liikkuen. Kävele kahdeksan askelta matalla askeltaen (=polvet hieman koukussa kuin alittaisit matalan oviaukon) ja kahdeksan askelta korkealla askeltaen (= varpailla kuin kurkistaisit korkean aidan yli). Voit myös kurkotella käsillä ylöspäin venyttäen kylkiä. Toista vuorotellen useita sarjoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä rento niska-hartiaseutu kävelyn aikana

Perustelut liikkeelle

Liike lämmittää lihakset, nostaa sykettä sekä vilkastuttaa verenkiertoa koko kehossa. Liike vahvistaa jalkalihaksia ja parantaa kävelyn tasapainoa.

906e_142b.jpg

Takaisin hakuun