Siirry sisältöön
Tulosta liike

Mekkaan kumarrus

Alkuasento

Asetu polvinistuntaan kädet vartalon vieressä.

Liikeselostus

Istu polviesi päälle. Kumarru lattiaa kohti, ojenna kädet suoriksi ja venytä pitkälle eteenpäin. Voit viedä myös otsan kiinni lattiaan. Pidä venytys noin 30 sekuntia. Voit myös siirtää painoa vuoroin oikealla ja vuoroin vasemmalle kankulle, jolloin liike tuntuu myös selän alaosassa.

Suorituksessa huomioitavaa

Hengitä rauhallisesti liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa ja venyttää selkälihaksia.

bd01_642b.jpg

Mekkaan kumarrus

Alkuasento

Asetu polvinistuntaan kädet vartalon vieressä.

Liikeselostus

Istu polviesi päälle. Kumarru lattiaa kohti, ojenna kädet suoriksi ja venytä pitkälle eteenpäin. Voit viedä myös otsan kiinni lattiaan. Pidä venytys noin 30 sekuntia. Voit myös siirtää painoa vuoroin oikealla ja vuoroin vasemmalle kankulle, jolloin liike tuntuu myös selän alaosassa.

Suorituksessa huomioitavaa

Hengitä rauhallisesti liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike rentouttaa ja venyttää selkälihaksia.

bd01_642b.jpg

Takaisin hakuun