Tulosta liike

Napa kiinni selkärankaan

Alkuasento

Käy selinmakuulle polvet koukussa ja jalkapohjat maassa. Kädet ovat vartalon vieressä. Laita tarvittaessa tyyny pään alle.

Liikeselostus

Jännitä vatsalihakset ja paina ristiselkä alustaan. Pidä jännitys hetken aikaa ja päästä rennoksi. Tee useita vatsasupistuksia, pidä tauko ja toista liike.

Suorituksessa huomioitavaa

Vedä jännityksen aikana napa lähelle selkärankaa. Säilytä ylävartalossa ja niskassa rento asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia ja rentouttaa selkälihaksia. Hyvät vatsalihakset tukevat rankaa ja kohentavat ryhtiä.

Napa kiinni selkärankaan

Alkuasento

Käy selinmakuulle polvet koukussa ja jalkapohjat maassa. Kädet ovat vartalon vieressä. Laita tarvittaessa tyyny pään alle.

Liikeselostus

Jännitä vatsalihakset ja paina ristiselkä alustaan. Pidä jännitys hetken aikaa ja päästä rennoksi. Tee useita vatsasupistuksia, pidä tauko ja toista liike.

Suorituksessa huomioitavaa

Vedä jännityksen aikana napa lähelle selkärankaa. Säilytä ylävartalossa ja niskassa rento asento.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia ja rentouttaa selkälihaksia. Hyvät vatsalihakset tukevat rankaa ja kohentavat ryhtiä.

Takaisin hakuun