Siirry sisältöön
Tulosta liike

Notkistaen ja varvastaen, helppo

Alkuasento

Seiso jalat pienessä haara-asennossa. Ota tuki seinästä, tuolista, rollaattorista jne.

Liikeselostus

Kyykisty notkistaen polvia ja nouse sen jälkeen varpaille. Ojentaudu hyvään ryhtiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Kyykisty ja nouse varpaille vain sen verran kuin se kivutta on mahdollista.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa jalkojen lihasvoimaa ja nilkkojen liikkuvuutta sekä parantaa tasapainoa. Liikkuminen puutarhassa, kivikkoisilla kaduilla, metsässä tai muussa epätasaisessa maastossa helpottuu.

a2e3_10a.jpg

Notkistaen ja varvastaen, helppo

Alkuasento

Seiso jalat pienessä haara-asennossa. Ota tuki seinästä, tuolista, rollaattorista jne.

Liikeselostus

Kyykisty notkistaen polvia ja nouse sen jälkeen varpaille. Ojentaudu hyvään ryhtiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Kyykisty ja nouse varpaille vain sen verran kuin se kivutta on mahdollista.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa jalkojen lihasvoimaa ja nilkkojen liikkuvuutta sekä parantaa tasapainoa. Liikkuminen puutarhassa, kivikkoisilla kaduilla, metsässä tai muussa epätasaisessa maastossa helpottuu.

a2e3_10a.jpg

Takaisin hakuun