Siirry sisältöön
Tulosta liike

Notkistaen ja varvastaen, vaativa

Alkuasento

Seiso jalat pienessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Notkista polvia syvään kyykkyyn ja nouse sen jälkeen korkeille varpaille. Ojentaudu hyvään ryhtiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Kyykisty ja nouse varpaille sen verran kuin se kivutta on mahdollista.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa jalkojen lihasvoimaa ja nilkkojen liikkuvuutta sekä parantaa tasapainoa. Puutarhassa, kivikadulla, metsässä tai muualla epätasaisessa maastossa liikkuminen helpottuu.

494c_10c.jpg

Notkistaen ja varvastaen, vaativa

Alkuasento

Seiso jalat pienessä haara-asennossa.

Liikeselostus

Notkista polvia syvään kyykkyyn ja nouse sen jälkeen korkeille varpaille. Ojentaudu hyvään ryhtiin.

Suorituksessa huomioitavaa

Kyykisty ja nouse varpaille sen verran kuin se kivutta on mahdollista.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa jalkojen lihasvoimaa ja nilkkojen liikkuvuutta sekä parantaa tasapainoa. Puutarhassa, kivikadulla, metsässä tai muualla epätasaisessa maastossa liikkuminen helpottuu.

494c_10c.jpg

Takaisin hakuun