Siirry sisältöön
Tulosta liike

Nuorallakävelijä, helppo

Alkuasento

Aseta lattialle nauha tai pehmeä naru. Voit tarvittaessa ottaa tukea kaiteesta, kepistä ym.

Liikeselostus

Kävele nauhaa pitkin. Käänny ja kävele takaisin. Tee harjoitus myös kävelemällä taaksepäin. Harjoitus on vaikeampi, kun pidennät askelta.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rauhallisesti hätäilemättä.

Perustelut liikkeelle

Kapealla seisominen ja käveleminen harjoittaa tehokkaasti tasapainoa. Lisäksi kykyä kävellä taaksepäin tarvitaan mm. istuutuessa sängylle, tuoliin tai WC:hen.

Välineet

Kaide, keppi ym. ja nauha, pehmeä naru ym.

fdeb20375.jpg

Nuorallakävelijä, helppo

Alkuasento

Aseta lattialle nauha tai pehmeä naru. Voit tarvittaessa ottaa tukea kaiteesta, kepistä ym.

Liikeselostus

Kävele nauhaa pitkin. Käänny ja kävele takaisin. Tee harjoitus myös kävelemällä taaksepäin. Harjoitus on vaikeampi, kun pidennät askelta.

Suorituksessa huomioitavaa

Tee liike rauhallisesti hätäilemättä.

Perustelut liikkeelle

Kapealla seisominen ja käveleminen harjoittaa tehokkaasti tasapainoa. Lisäksi kykyä kävellä taaksepäin tarvitaan mm. istuutuessa sängylle, tuoliin tai WC:hen.

Välineet

Kaide, keppi ym. ja nauha, pehmeä naru ym.

fdeb20375.jpg

Takaisin hakuun