Siirry sisältöön
Tulosta liike

Nyrkkeilyä eri suuntiin, helppo

Alkuasento

Seiso pienessä haara-asennossa selkä seinää vasten tai ota toisella kädellä tukea.

Liikeselostus

Nyrkkeile toisella tai molemmilla käsillä vuorotahtisesti eteen ja sivuille. Tehosta liikettä ”HUH” -huudoilla ja puhkumisella. Tee niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Pidä välillä pieniä lepotaukoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti ja rentous hartiaseudussa koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa ylävartalon verenkiertoa ja vähentää hartiaseudun jännityksiä ja kipuja. Liike myös lämmittää lihakset, nostaa sykettä sekä vilkastuttaa verenkiertoa koko kehossa.

1456_29a.jpg

Nyrkkeilyä eri suuntiin, helppo

Alkuasento

Seiso pienessä haara-asennossa selkä seinää vasten tai ota toisella kädellä tukea.

Liikeselostus

Nyrkkeile toisella tai molemmilla käsillä vuorotahtisesti eteen ja sivuille. Tehosta liikettä ”HUH” -huudoilla ja puhkumisella. Tee niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Pidä välillä pieniä lepotaukoja.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti ja rentous hartiaseudussa koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike parantaa ylävartalon verenkiertoa ja vähentää hartiaseudun jännityksiä ja kipuja. Liike myös lämmittää lihakset, nostaa sykettä sekä vilkastuttaa verenkiertoa koko kehossa.

1456_29a.jpg

Takaisin hakuun