Tulosta liike

Polkupyöräile, helppo

Alkuasento

Asetu selinmakuulle ja laita häntäluun alle pieni pyyheliinarulla. Näin pyöräilyasento on vatsalle ja selälle kevyempi. Polvet ovat koukussa vatsan päällä.

Liikeselostus

Polkupyöräile jaloilla suoraan ylöspäin. Pyöräile 10 kierrosta vuorotellen suuntaa vaihtaen. Pidä välissä sopiva tauko.

Suorituksessa huomioitavaa

Koukista ja ojenna tehokkaasti polvet sekä nilkat.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia, kiihdyttää sykettä, vilkastuttaa verenkiertoa sekä vähentää turvotusta jaloista. Lämpimät ja liikkuvat nivelet toimivat kävellessä paremmin.

Polkupyöräile, helppo

Alkuasento

Asetu selinmakuulle ja laita häntäluun alle pieni pyyheliinarulla. Näin pyöräilyasento on vatsalle ja selälle kevyempi. Polvet ovat koukussa vatsan päällä.

Liikeselostus

Polkupyöräile jaloilla suoraan ylöspäin. Pyöräile 10 kierrosta vuorotellen suuntaa vaihtaen. Pidä välissä sopiva tauko.

Suorituksessa huomioitavaa

Koukista ja ojenna tehokkaasti polvet sekä nilkat.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia, kiihdyttää sykettä, vilkastuttaa verenkiertoa sekä vähentää turvotusta jaloista. Lämpimät ja liikkuvat nivelet toimivat kävellessä paremmin.

Takaisin hakuun