Siirry sisältöön
Tulosta liike

Polkupyöräile, keskitaso

Alkuasento

Asetu selinmakuulle. Polvet ovat koukussa vatsan päällä.

Liikeselostus

Polkupyöräile jaloilla ylöspäin. Pyöräile 10 kierrosta vuorotellen suuntaa vaihtaen. Pidä välissä sopiva tauko.

Suorituksessa huomioitavaa

Koukista ja ojenna tehokkaasti polvet sekä nilkat.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia, kiihdyttää sykettä, vilkastuttaa verenkiertoa sekä vähentää turvotusta jaloista. Lämpimät ja liikkuvat nivelet toimivat kävellessä paremmin.

08e2_608ab.jpg

Polkupyöräile, keskitaso

Alkuasento

Asetu selinmakuulle. Polvet ovat koukussa vatsan päällä.

Liikeselostus

Polkupyöräile jaloilla ylöspäin. Pyöräile 10 kierrosta vuorotellen suuntaa vaihtaen. Pidä välissä sopiva tauko.

Suorituksessa huomioitavaa

Koukista ja ojenna tehokkaasti polvet sekä nilkat.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa vatsalihaksia, kiihdyttää sykettä, vilkastuttaa verenkiertoa sekä vähentää turvotusta jaloista. Lämpimät ja liikkuvat nivelet toimivat kävellessä paremmin.

08e2_608ab.jpg

Takaisin hakuun