Siirry sisältöön
Tulosta liike

Polvi aidan yli, keskitaso

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä niska pitkänä ja katse lattiassa.

Liikeselostus

Nosta toinen polvi koukussa sivulle, kuin ”aidan” yli. Laske jarruttaen alas. Nosta rytmikkäästi 10 kertaa. Vaihda toinen jalka. Toista toinen sarja molemmille jaloille (1 sarja= 10 nostoa).

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä paino tasaisesti molemmilla käsillä sekä yhdellä polvella.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa sekä pakara- että lonkan seudun lihaksia. Näiden lihasten vahvistaminen helpottaa kävelyä ja portaissa liikkumista.

ea00_620bc.jpg

Polvi aidan yli, keskitaso

Alkuasento

Asetu konttausasentoon ja pidä niska pitkänä ja katse lattiassa.

Liikeselostus

Nosta toinen polvi koukussa sivulle, kuin ”aidan” yli. Laske jarruttaen alas. Nosta rytmikkäästi 10 kertaa. Vaihda toinen jalka. Toista toinen sarja molemmille jaloille (1 sarja= 10 nostoa).

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä paino tasaisesti molemmilla käsillä sekä yhdellä polvella.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa sekä pakara- että lonkan seudun lihaksia. Näiden lihasten vahvistaminen helpottaa kävelyä ja portaissa liikkumista.

ea00_620bc.jpg

Takaisin hakuun