Siirry sisältöön
Tulosta liike

Ponnista ylös, vaativa

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kädet rentoina vartalon vieressä.

Liikeselostus

Ota oikealla jalalla askel eteen ja ponnista ylöspäin. Ponnistuksen aikana vasen polvi nousee ylös ja oikea käsi kohti kattoa. Palaa alkuasentoon ja tee sama toisinpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Voit ponnistuksen aikana joko hypähtää ylöspäin nostaen jalat irti alustasta tai nousta varpaille päkiöiden varaan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisilihasten voimaa ja parantaa tasapainoa. Painonsiirrot ja hyppyaskeleen ottaminen auttaa pysymään pystyssä horjahdustilanteissa vaikeakulkuisessakin maastossa.

dfe4_553c.jpg

Ponnista ylös, vaativa

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa kädet rentoina vartalon vieressä.

Liikeselostus

Ota oikealla jalalla askel eteen ja ponnista ylöspäin. Ponnistuksen aikana vasen polvi nousee ylös ja oikea käsi kohti kattoa. Palaa alkuasentoon ja tee sama toisinpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Voit ponnistuksen aikana joko hypähtää ylöspäin nostaen jalat irti alustasta tai nousta varpaille päkiöiden varaan.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa reisilihasten voimaa ja parantaa tasapainoa. Painonsiirrot ja hyppyaskeleen ottaminen auttaa pysymään pystyssä horjahdustilanteissa vaikeakulkuisessakin maastossa.

dfe4_553c.jpg

Takaisin hakuun