Siirry sisältöön
Tulosta liike

Potku pakaraan, helppo

Alkuasento

Seiso pienessä haara-asennossa ja ota kevyt tuki käsillä seinästä tai pöydän reunasta.

Liikeselostus

Vie paino vasemmalle jalalle ja potkaise toisen jalan kantapää kohti pakaraa. Toista vuorotellen molemmilla jaloilla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa reiden takaosan ja lonkan alueen lihaksia, jotka tukevoittavat seisomista ja helpottavat kävelyä.

Välineet

Selkänojallinen tuoli, pöytä ym.

c088_17a.jpg

Potku pakaraan, helppo

Alkuasento

Seiso pienessä haara-asennossa ja ota kevyt tuki käsillä seinästä tai pöydän reunasta.

Liikeselostus

Vie paino vasemmalle jalalle ja potkaise toisen jalan kantapää kohti pakaraa. Toista vuorotellen molemmilla jaloilla.

Suorituksessa huomioitavaa

Säilytä hyvä ryhti koko liikkeen ajan.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa reiden takaosan ja lonkan alueen lihaksia, jotka tukevoittavat seisomista ja helpottavat kävelyä.

Välineet

Selkänojallinen tuoli, pöytä ym.

c088_17a.jpg

Takaisin hakuun