Tulosta liike

Puun rungolle jalkoja nostellen

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa puun rungon edessä.

Liikeselostus

Nostele jalkoja vuorotahtiin puun rungon päälle. Pidä paino maassa olevalla jalalla, toinen jalka vain näpäyttää puuta.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina. Varo ylävartalon kallistumista taaksepäin. Voit tehdä liikkeen myös kiven tai kannon päälle.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja alaraajojen lihasvoimaa.

Välineet

Puun runko

Puun rungolle jalkoja nostellen

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa puun rungon edessä.

Liikeselostus

Nostele jalkoja vuorotahtiin puun rungon päälle. Pidä paino maassa olevalla jalalla, toinen jalka vain näpäyttää puuta.

Suorituksessa huomioitavaa

Pidä hyvä ryhti ja hartiat mahdollisimman rentoina. Varo ylävartalon kallistumista taaksepäin. Voit tehdä liikkeen myös kiven tai kannon päälle.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa seisomatasapainoa ja alaraajojen lihasvoimaa.

Välineet

Puun runko

Takaisin hakuun