Siirry sisältöön
Tulosta liike

Pyöritys jalalla

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa katse eteenpäin ja ota kevyesti tukea sivulta tai edestä. Aseta toisen jalan viereen 15-20 cm korkea esine esim. vesipullo.

Liikeselostus

Seiso vasemman jalan varassa ja pyöritä oikeaa jalkaa esineen ympäri. Toista viisi kertaa ja tee sama toisinpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään mahdollisimman vähän tukea. Voit myös tehostaa harjoitusta korostamalla lonkan sisä- ja ulkokiertoa liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa tasapainoa ja helpottaa askeleen ottamista.

Välineet

Tuoli ja vesipullo ym.

62ff_558a.jpg

Pyöritys jalalla

Alkuasento

Seiso ryhdikkäässä asennossa katse eteenpäin ja ota kevyesti tukea sivulta tai edestä. Aseta toisen jalan viereen 15-20 cm korkea esine esim. vesipullo.

Liikeselostus

Seiso vasemman jalan varassa ja pyöritä oikeaa jalkaa esineen ympäri. Toista viisi kertaa ja tee sama toisinpäin.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään mahdollisimman vähän tukea. Voit myös tehostaa harjoitusta korostamalla lonkan sisä- ja ulkokiertoa liikkeen aikana.

Perustelut liikkeelle

Liike harjoittaa tasapainoa ja helpottaa askeleen ottamista.

Välineet

Tuoli ja vesipullo ym.

62ff_558a.jpg

Takaisin hakuun