Siirry sisältöön
Tulosta liike

Rankka rutistus, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolissa ryhdikkäänä ja pidä käsillä kiinni tuolin reunoista.

Liikeselostus

Nosta molemmat polvet nopeasti yhtä aikaa ylös, pidä hetken aikaa ja laske hitaasti alas.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään niska-hartiaseutu rentona liikkeen aikana ja muista hengittää. Supista jännityksen aikana myös pakarat yhteen, jolloin harjoitat myös lantionpohjan lihaksia.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa alavatsan ja lantionpohjan lihaksia, mikä parantaa myös virtsanpidätyskykyä.

Välineet

Tuoli

a55020404.jpg

Rankka rutistus, keskitaso

Alkuasento

Istu tuolissa ryhdikkäänä ja pidä käsillä kiinni tuolin reunoista.

Liikeselostus

Nosta molemmat polvet nopeasti yhtä aikaa ylös, pidä hetken aikaa ja laske hitaasti alas.

Suorituksessa huomioitavaa

Pyri pitämään niska-hartiaseutu rentona liikkeen aikana ja muista hengittää. Supista jännityksen aikana myös pakarat yhteen, jolloin harjoitat myös lantionpohjan lihaksia.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa alavatsan ja lantionpohjan lihaksia, mikä parantaa myös virtsanpidätyskykyä.

Välineet

Tuoli

a55020404.jpg

Takaisin hakuun