Siirry sisältöön
Tulosta liike

Ryhti ylvääksi, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä kylki seinään päin ja ota kiinni seinästä tai ovenpielestä.

Liikeselostus

Työnnä seinän puoleista hartiaa eteenpäin niin, että tunnet venytyksen rintalihaksessa. Pidä venytys noin 30 sekuntia ja tee sama toisella kädellä.

Suorituksessa huomioitavaa

Olkanivel on venytyksen aikana ulkokierrossa ja peukalo osoittaa kohti kattoa.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää ja rentouttaa rintalihaksia, jolloin rintakehän liikkuvuus on parempi ja hengitys sujuvampaa.

Välineet

Seinä, ovenpieli ym.

c7e5_600a.jpg

Ryhti ylvääksi, helppo

Alkuasento

Seiso ryhdikkäänä kylki seinään päin ja ota kiinni seinästä tai ovenpielestä.

Liikeselostus

Työnnä seinän puoleista hartiaa eteenpäin niin, että tunnet venytyksen rintalihaksessa. Pidä venytys noin 30 sekuntia ja tee sama toisella kädellä.

Suorituksessa huomioitavaa

Olkanivel on venytyksen aikana ulkokierrossa ja peukalo osoittaa kohti kattoa.

Perustelut liikkeelle

Liike venyttää ja rentouttaa rintalihaksia, jolloin rintakehän liikkuvuus on parempi ja hengitys sujuvampaa.

Välineet

Seinä, ovenpieli ym.

c7e5_600a.jpg

Takaisin hakuun