Siirry sisältöön
Tulosta liike

Saranat, helppo

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Kädet ovat niskan takana ja kyynärpäät edessä.

Liikeselostus

Aukaise rintakehä viemällä molemmat kädet auki sivulle ja tuo kyynärpäät takaisin yhteen.

Suorituksessa huomioitavaa

Voit tehostaa harjoitusta ottamalla hengityksen mukaan liikkeeseen. Hengitä rintakehän auetessa sisään ja supistuessa ulos.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja parantaa rintakehän liikkuvuutta, mikä tehostaa hengitystä.

f114_568b.jpg

Saranat, helppo

Alkuasento

Seiso lantion levyisessä haara-asennossa. Kädet ovat niskan takana ja kyynärpäät edessä.

Liikeselostus

Aukaise rintakehä viemällä molemmat kädet auki sivulle ja tuo kyynärpäät takaisin yhteen.

Suorituksessa huomioitavaa

Voit tehostaa harjoitusta ottamalla hengityksen mukaan liikkeeseen. Hengitä rintakehän auetessa sisään ja supistuessa ulos.

Perustelut liikkeelle

Liike vahvistaa yläselkää ja parantaa rintakehän liikkuvuutta, mikä tehostaa hengitystä.

f114_568b.jpg

Takaisin hakuun